Kolm nupsikut

Imelik kuidas võib ära harjuda sellega, et kasse on majapidamises neli. Mitte kaks nagu mul pikki aastaid oli ja mitte kolm, mis on minu meelest kõige mõistlikum kogus kasse. Vaid neli, mis tundus olukorra tekkides palju mis palju, koos Helmiga tundus isegi väga palju. Aga nüüd oleks neljast kassist justkui saanud (minu) uus normaalsuse mõõdupuu. Ideaalis võiks need ajutised kassid muidugi vahelduda, aga nimetagem seda olukorda siis ideaalilähedaseks 🙂
Jah, kulutused on 4-5 kassi liivale ja toidule tuntavad, aga kui saab sellega hakkama, siis on kõik muu puhas rõõm.
Kodukass 9-aastane Triinu tegelikult natuke kannatab praeguse elukorralduse all ja sellest on mul muidugi kahju. Tips peab vajalikuks iga Triinu kiirema liigutuse juures teda taga ajada. Kaklema nad ei lähe, aga ma näen, kuidas Triinu tahaks rahu. Nii on ta soojade ilmadega rõdul pagenduses, kust ma pean teda siis mitukümmend korda päevas sisse-välja laskma. Rõdule pägalikud ei pääse.
AD pööravad tähelepanu ainult oma vanuseklassile ja Triinut ei sega, ainult köögis ollakse ühise eesmärgi nimel väljas.
Võib-olla õnnestub mul kunagi saada pildile kõik need hüpped-põrked-jooksurallid, aga niikaua jäädvustan järjekordsed armsad hetked, kus koos mängitakse-hängitakse erinevate paaride kombinatsioonides. Kõik kolm on suured sõbrad.

IMG_9118

IMG_9113

IMG_9093

IMG_9075

Lisa kommentaar

