Toidusõltlane Tips

Ma siin mõtlen, kas peaks Tipsi Topsiks ümber nimetama…
See sale orientaalilaadne kass on nüüd tünnilaadne kass. Ei tea kuidas see nii juhtus, aga praegu on Tips ikka väga jäme. Kaalunud hetkel ei ole, aga igast küljest, ka ülalt alla vaadates on kõhu ümarus kergelt tuvastatav. Minu mõningase arusaamatuse põhjuseks on, et Tips tegelikult väga valib toitu. Konservidest ei sobi peaagu mitte midagi. Tooreid kanapugusid, -südameid, -maksa ei taha. Krõbinaid sööb, aga kas tõesti nii palju. Hapukoor ja kohvikoor sobivad küll ja ega see ju lahja kraam ei ole, aga iga päev ma ei anna ka.
Jookseb samamoodi nagu ülejäänud kamp. Karv on hakanud läikima. Dieeti on praegustes kassirohketes oludes üsna raske pidada, aga midagi peab vist ette võtma. Üksiku kassina saaks ilmselt paremini asja kontrolli alla, nii et ootame kodu…

Memmekas on ta endiselt. Olin ööpäeva ära ja tema on tagasi jõudes kõige suurem jalgades saalija, õnnelik nägu peas ja nurr sees.
Poisskassidega saab paremini läbi kui tüdrukutega.

Palun väga, talje missugune…
IMG_8449IMG_8462

2 responses

  1. Aga äkki on tegemist lihtsalt tavalise kassiga, mitte “orientaalilaadse” graatsiaga 🙂 Minu silmale veel ülearust priskust ei paista, lihtsalt heas toitumuses ja läikiva karvaga iludus!
    Paid kõikidele kiisudele!

    • Eks ma olin pisut ennatlik jah selle kirjeldusega 🙂
      Samas AD, kes pealtnäha söövad rohkem, ei ole seda moodigi, et hakkaks normkaalu ületama.
      Tips lidub igal võimalusel koos minuga kööki, mingi omamoodi suhe tal toiduga on.

Lisa kommentaar

