Kallis kolmik

Mõne sõnaga ka ülejäänud röövlikamba argipäevast.
Neiu Tips korraldab selliselt, et ma ärkan igal hommikul koos 4-5 leivakoti klambriga. Need väikesed valged jublakad, mille ma viskan kassidele mängimiseks, on Tipsi lemmikud ja ta tassib need kõik hambus voodisse. Leian neid väikeseid hambajäljekesi täis ja ära lätsutatud vidinaid nii teki alt kui teki pealt 🙂 Eks ma viskan neid ära ka, aga kuskilt ta kaevab siis vanad varud jälle välja.
Pildil paistab Tips üsna sale, aga tegelikult on ta kõhukene juba üsna ümar, kaal näitab lausa sutsuke rohkem kui vibalikul Andyl.IMG_7183
Andy on see, kes elaks teki all. Diivanil poeb pleedi alla ja voodis nügib peaga mu kätt, et saaks teki alla. Mitte küll kogu aeg, aga see on tema väike armas komme. Siin pildil on ta nii ilusa klaari näogaIMG_7512
Duran aga üllatab vahel jõuliste hellusehoogudega. Nurru keerab põhja ja tuleb peaga kenutades paisid norima. See on temast väga armas, sest just Duran on olnud kõige tagasihoidlikum areneja. Kui on pikema ärkamise hommikud, siis on tema see, kes sätib ennast mulle väga lähedale ja on nõus minu und valvama.
Tema naljakad poosid ajavad mulle mitu korda päevas naeru peale.IMG_7503IMG_7500

Kõige mõnusamad ongi need päevad, kus kuskile ei ole kiire. Kolmik äratab mind varakult nagu ikka, ma panen neile natuke konservi ja lähen tagasi voodisse. Tüübid teevad veel mõned kiiremad ringid ja siis sätivad nad end mulle küljesoojendajateks.
Omavahel klapivad nad imehästi. Iga päev leian ma neid üksteise kõrval tukkumas, pead lakkumas ja loomulikult traavivad nad kolmekesi oma pööraseid ringe.
Loodan, et ka Helmi võetakse kampa vastu, katsetused algavad lähipäevil.

Lisa kommentaar

