Helmi saab ainult kiita

Helmil on esimene nädal läinud suurepäraselt. Oleme üksteist tundma õppinud ja sümpaatia, tundub, on vastastikune.
Kui arvestada, et Helmi on õppinud tubase kassi elu alles umbes kuu aega ja tänavaelu oli 7 korda pikem, siis ta on vägaväga tubli.
Kui mul oleks üks suur tasku, siis ma kannaks teda kodus kogu aeg anda küljes. Taskut ei ole, aga kõik õhtud pikutab ta minu süles ja ka näiteks praegu on ta teki sees keras minu põlvede ja arvutilaua vahe. Mul läheb paide arvelt küll kirjutamisega poole rohkem aega, aga mis siis.
Iseloom on Helmil nupsik: nurrub, puksib paisid juurde, ei küünista ega hammusta. Praeguseks julgeb ta minu nähes süüa ja mängida, kuigi viimast tagasihoidlikult, enne vaadeldes ja julgust kogudes.
Aknalaud on lemmikkoht nagu kõigil aremat sorti uustulnukatel. Ootan seda hetke, kui ta sealt alla hüppab mulle vastu. See on alati üks suur samm olnud. Praegu on ta vahel põrandal olles uje, keerutab mööda nurki ja ääri, aga päris juurde ei tule.
Mängib ta põhiliselt öösiti,kuna hommikuks on kõik asjad vannitoas oma kohad vahetanud ja mänguhiir tavaliselt veekausis.

Ülejäänud seltskond on käinud teda tervitus-nuusutamas. Triinu volksas ükspäev vannituppa sisse ja keeldus lahkumast, seades end sisse kratsika urus. Konflikti õnneks ei tekkinud, ainult väike kähin Triinu poolt.
Kähisevad ka AD, kellele tahaksin alatasa öelda, et “käppadega ei vaadata!”. Nagu Tipsigagi oli, on neil komme nuuskida, kähiseda ja siis pehme käpaga äsada. Ma küll ütlen neile, et see on ju teie armas õeraasuke!
Tips on sõbralikum, aga ka vähem huvitatud.
Iga asi omal ajal. Arvan, et varsti tutvume ja tutvustame lähemalt.
Pilte ka:
IMG_7372

IMG_7369

IMG_7498

IMG_7487

IMG_7486

IMG_7475

IMG_7470

IMG_7461

IMG_7449

IMG_7435

IMG_7431

IMG_7417

IMG_7401

IMG_7393

IMG_7386

IMG_7378

IMG_7377-001

Lisa kommentaar

