Kuidas nad seda teevad?

…seda kadumistrikki. Kassid.

Hakkasin täna kodust lahkuma, üleriided seljas-saapad jalas, kui lasin harjumusest veel pilguga üle elamise, kus kõik see kassipere on. Kolme nägin kohe, aga Tips oli puudu. Vaatasin uuesti, võtsin saapad ära, käisin nurgatagused läbi. Ikka oli puudu.
Hommikul olin toimetanud rõdul ja käinud koridoris, hakkas tekkima mõte, et Tips lipsas kogemata ja märkamata välja. Rõdul ei olnud ja esimene ring trepikojas ka ei olnud.
Võtsin koduotsingud põhjalikumalt ette. Kõik riiulid, nurgad, kapitagused, voodi- ja lauaalused, ahjupealne, pesumasin. Tipsi ei olnud mitte kuskil ja minul oli nutt kurgus. Kuidas teda ei ole kodus ja ei ole trepikojas ka. Kus ta on?!
Panin riided selga ja läksin õue otsima. On ennegi juhtunud, et naaber laseb koridori saanud kassi kogemata välja. Käisin ümber maja ja kodutänaval, natuke kaugemalgi. Tipsi ei ole. Otsisin keldrist ja vaatasin pööningule. Tipsi ei ole.
Koju tagasi, kolm püstist saba ja küsivat pilku on ukse peal vastas, aga Tipsi ei ole!
Otsisin veel kord igalt poolt, tegin läbi konserviavamise rituaali ning hüüdsin ja kssitasin nagu jaksasin. Ei ole…
Ja siis ühel hetkel oli ta mu selja taga!
Ja muidugi ei öelnud mulle, kus ta oli. Ma arvan, et ta tegi kadumistrikki. Ma arvan, et ta ei ole tavaline kass. Aga muidugi olin ma õnnelik, et ma ei kaotanud kassi ära 🙂

selline sale ja salapärane ta on

selline sale ja salapärane ta on

2 responses

  1. Laku teki välillä katoamistempun ja etsimme häntä jo melkein paniikissa. Sitten yhtäkkiä hän istui selän takana “Mitä etsit? Voinko auttaa jotenkin?” Niitä hauskoja muistoja, joita meille Lakusta jäi 🙂

  2. Tuttav lugu. Paar aastat tgasi võtsin Kassiabist kassipoja ja ühel päeval oli ta kadunud! Otsisin, otsisin, aga ei midagi. Teadsin, et õue ta ei saanud pääseda, aga otsisin ka maja ümbruse läbi. Korteris otsisin veel. Ja siis leidsin – pika oli mõnesentimeetrisest praost läbi ennast kappi trüginud ja roninud üles sahtlisse, taas mõnesentimeetrisest praost läbi, kampsunite peale magama. Magas sügavat lapseund. Jäi sinna käima, kuni suureks kasvas ja enam ei mahtunud.

Lisa kommentaar

