Suured poisid juba

AD said laupäeval kastreeritud. Kõik protseduurid nüüd tehtud ja vanuseks kukub kohe seitse kuud. Viis pikka kuud on nad minu juures saanud suureks kasvada ja nii mugavat hoiukodu aega ma ei mäletagi, sest poistega on kõik hästi ja meelelahutusegi eest hoolitsevad nad ise.
Nii laisk koduotsijagi pole ma ammu olnud kui viimased paar kuud.
Ära annaks ma nad ainult koos ja sellisesse kodusse, mis ei tekita minus ühtegi kripeldust. Tõenäosus selline kombinatsioon leida – pakun, et kuni 5%. Nii ma mõtlengi, et kui see lotovõit tahab tulla, siis pilet mul ju siiski on olemas ja päris võimatu see pole. Kui ei tule, ei ole ka midagi halvasti. Mõned võimalused on siis väiksemad kui ma võib-olla tahaksin, mõned muud mõtted ei saa ehk teoks, aga Padi ja Pasteet ei pane ust kinni ja AD lubavad varsti oma vannituppa ehk veel kedagi.

Siin on väike kollaaž esimestest ja viimastest piltidest. Tegelikult on nad praegugi ikka veel natuke tite nägu, mis sest et juba suured poisid
AD

Lisa kommentaar

