AD

Minu antidepressandid Andy ja Duran teevad oma tööd hästi.
Hommikuti, kui hakkan voodis nihelema ja kella vaatama, on meie aeg. Andy tuleb siis minu otsa lamama ja surub pea kõvasti-kõvasti vastu mu kaela või käsivart. Nurrub rütmiliselt ja tahab niimoodi mu uuesti uinutada. Samal ajal on Duran jalgade juures ja otsib seal oma mõnusat lohku, tunnen samal ajal nagu tahetaks mind tasaseks sõtkuda. Oh teid nupsukesi küll…
Andy volksab sageli ka niisama sülle ja teeb ennast väikeseks kerakeseks, olles tasatasa, et ma ei liigutaks ja laseks tal olla. Duran märkab kohe hetki, kui diivan on mu parim sõber ja tuleb jälle oma laiaks aetud varvastega mu peale tallama.
Muul ajal ikka maa madiseb ja vaip rullub.

Umbes kuu aja pärast teeme opid. Praegu on hammaste vahetumine lõpusirgel, päris mitu olen neid põrandalt leidnud.
IMG_5400
Triibik Triinu neid kantseldada ei taha, aga kui uued puud tuppa tulevad, siis värsked uudised loetakse ikka koos üleIMG_5350

Lisa kommentaar

