2013, 2014

2014 saabus täiesti ootamatult. Alles ju oli 01. jaanuar 2013, kus ma olin Viimsis ühte poetagust kassi toomas ja mõtlesin, et küllap terve aasta tuleb väga “kassine”.
Nii läks, 2013 oli minu jaoks kassiaasta ja ega alanudki aastal midagi teisiti saa olema.
Eelmisel aastal muutus palju – jaanuaris tuli Kelmiküla Kassijaam, tuli hoopis teistmoodi vastutus ja samas palju põnevust, meelerahu ja veel rohkem rõõmu. Seda jätkus terveks aastaks ning ka Padi ja Pasteet jätkab oma tööd, mis nagu polegi töö, vaid puhas nauding. Siis kui kassid on terved ja siis kui inimesed on head, kodud on oma otsused läbi mõelnud ja ma näen, et inimesed hoolivad päriselt, mitte ainult sõnades.
2013 on olnud suur rõõm teha koostööd uue sõbraga Soomest, Laura ja Kattipuoti on olnud lihtsalt võrratud abilised sellel teekonnal.
Rääkimata sellest, et kallid Traks ja Kelmi on saanud seal maailma parima kodu.

2013 tõi siiski ka pettumist inimestes, tõi väga valusaid uudiseid minu kunagiste hoolealuste kohta, mida ma ei saa siia kirjutada, sest mul ei ole sõnu.
2013 viimased päevad tõid veel kurvemad uudised telliskivide kohta – paljud neist sattusid loomade hoiupaika ja minuga jääb alatiseks süütunne oma tehtud valikute ja otsuste pärast.

2014 aasta algab koos imearmsate Andy ja Duraniga. Leiduks ometi rohkem neid inimesi, kelle jaoks mustvalge on just see õiget värvi kassi kasukas. Leiduks rohkem inimesi, kes ei karda pakkuda kodu rohkem kui ühele kassile. Leiduks rohkem inimesi, kes juba esimese tutvuse järgi oleks need õiged, parimad kodud. Olen selliseid kohanud, tean, et nad on olemas. Oleks, et need inimesed leiaksid üles Kassijaama kassid 🙂
Sellised “väikesed” soovid mul ongi. Ma ise unustasin vist esimest korda elus aastavahetuse keskööl mõttes öelda oma soovi. Aga ehk läheb täide kasvõi natuke neid, mis just kirja pandud.
Õnnelikku uut aastat kõikidele kassisõpradele!

2014 aastal koos koju!

2014 aastal koos koju!

Lisa kommentaar

