Pilte pägalikest

Kuna kirjutada pole mitte midagi põnevat, siis postitan lihtsalt mõned pildid.
Ilma piltideta ei saagi – blogi pean ma eelkõige seetõttu, et kunagi hiljem mäletaksin paremini, kes ja millal mul siin elutsesid.

Vaimustun Andyst ja Duranist iga päevaga aina rohkem. Näiteks on täiesti uskumatu, kui kiiresti nad jooksevad õhtul vannituppa, kuhu saavad oma õhtusöögi. Ma ei pea isegi midagi ütlema, võtan toidu välja ja sellest piisab stardipauguks. Sabad sirgeks ja kõrvuti kapatakse nii et maa müdiseb. Need väikesed rutiinid on armsad – hommikuti nad tormavad samamoodi välja, aga siis tulevad kohe tagasi mu jalgu puksides tervitama. Eraldan ma aga ööseks nad hoopis seetõttu, et nad natukenegi sööks eakohast toitu, Kitteni krõbinaid. Kui see oleks kogu aeg saadaval, siis kodukassid peaks iga päev pidu, aga seda ei saa lubada. Nii söövadki poisid päeval Sterilised krõbinaid, aga muidugi saavad nad ohtralt pehmet toitu juurde.
Duranile meeldib vett limpsida alati veekausi servast. Pildil teeb ta seda mu värskelt ostult ELS-i heategevusmüügilt. Olen väga rahul selle praktilise ja samas ilusa “mööbliga” 🙂IMG_4463

punase peremehe isaliku pilgu all

punase peremehe isaliku pilgu all


poevad igale poole

poevad igale poole

koos hea uneleda

koos hea uneleda

Lisa kommentaar

