Rahulikult joostes

Selline imelik pealkiri tähendab seda, et praegu on hoiukodu jaoks kõige mõnusam aeg. Kassilapsed on sellises vanuses, et kodukassielu on selge, nendega ei pea tundide kaupa tegelema ja valdavad on ainult naeruhood igapäevatempude ning ringimüdistamiste jälgimisest.
Muidugi on eesmärk neile head kodud leida, aga ma praegu isegi natuke pelgan seda hetke, kui üks neist peaks minu juurest lahkuma. Teine jääb ju siis üksi lasteaeda…
Duran ja Andy kasvavad silmaga nähtavalt ja on juba sellised mõnusad väljaveninud, natuke kohmakad loomad. Eriti Duran, kelle käpad kasvavad kuidagi kõrgustesse ja siis vänderdavad joostes naljakal kombel, Andy on kuidagi kompaktsem, aga samas natuke soolikam. Koos nad magavad, lakuvad üksteist ja teineteise võidu sahmivad mul jalgades.
Siis kui see mustvalge pesakond minu juurde saabus, ma mõtlesin realistlikult, et kindlasti on mõni veel jõuluajaks hoiukodus. Praegu paistabki nii minevat, aga jah, ma ei muretse, vaid olen nendega koos veedetud aja üle rõõmus. Küllap tuleb see õige aeg kojuminekuks ja leidub ka inimesi, kes tahavad just teismelisi kassipoisse.

Duran oskab ahjusoojust nautida
IMG_4106
Andy on osalise tööajaga päkapikk, aga mütsile peab veel järele kasvama 🙂
IMG_4188
Andy valvab venna und
IMG_4246

Lisa kommentaar

