Kuidas meil läheb

Mitte midagi põrutavat pole juhtunud. Keegi pole koju saanud ega iseloomu ümber vahetanud. Ma tegelikult eriti ei kuulutagi neid veel. Sest tahaks näha inimest (tavalist inimest), kes võtab rõõmusüli kassipoja, kes pageb pelgalt vaatamise peale eemale ära. Mina näen arengut iga päev, aga tavaline on, et kui ma lastetuppa sisenen, siis tormatakse kes kuhu. Ainult Depeche vaatab ülbelt otsa ja ei viitsi. Samas toimub kohene kohanemine, vaadatakse, et see ohutu tüüp tuli ja jätkatakse oma toiminguid. Vienna jätkab oma ilu-und. Andy ja Martin mängimist, Duran vaatlemist ja Depeche näitab, et tal on endiselt ükskõik.
Kõige suurem areng on toimunud Duraniga – kangeimast kassipoisist tuleb nurr nüüd juba pai peale ruttu välja ja väikesed sõtkumisliigutused on täitsa käpas. Ainult et sülest väljaspool on ikka veel natuke hirmus.IMG_2507

IMG_2547

IMG_2562
Vienna armastab end aknapeegelduselt imetleda ja tukub kõige rohkem. Mängib muidugi ikka ka ja on süles mul alati, kui olen arvuti taga. Nagu praegugi. Ta on lihtsalt kõige rahulikum ja ei taha kuskile põgeneda. Nurrub omaette ja on eluga rahul. Kui aga vannitoas talle pai teha, siis teeb end väikeseks ja madalaks, sest vist ikka veel ei usu, et mul on ainult head kavatsused.

palun vaata alati pesumasinasse, enne, kui paned selle tööle.

palun vaata alati pesumasinasse, enne, kui paned selle tööle.

IMG_2554
Andy on päris hirmuvaba. Pea viltu natuke vaatab ja siis tuleb uudistab, miks ma seekord tulin.
IMG_2516

IMG_2524

Martin-Kelmi hakkab nurruma esimese puudutuse peale ja on ka süles väga mõnus kaaslane. Ei lähe kuskile ja sätib end mõnusasti lõua alla kerra. IMG_2557

IMG_2563

IMG_2568
Depeche, kusjuures, on samuti süles täitsa pehmelt ja teeb pikad uned, toetades oma varbad mulle näkku, aga tema pahur olek ei kao kuskile. Nurruma ei hakka ilmselt põhimõtteliselt. Milleks. Igatahes on Depeche praegu mu väljakutse nr 1 ja saab näha, kas loodus on talle andnud tõrksa ilmega kaasa ka vastava iseloomu või toimub siin veel mingi pööre.
IMG_2572

IMG_2515

Söömise osas on nad huvitavalt erinevad eelmisest pesakonnast. Kui need lendasid viiekesi konservile peale ja see läks nagu vaakumisse, siis uued tüübid lähenevad tasa ja targu, ei trügi ja söövad aegamisi. Krõbinaid süüakse samas vist ainult uudishimust, sest kogus kausis väheneb iga päev ainult peotäie võrra. Kosuvad siiski kenasti, ju need põrsakombed ka varsti platsis on.
Aeg läheb kiiresti, minu kassikooliks vaba aeg veel kiiremini, aga loodan, et juba varsti pean võitlema uksest välja tunglevate julgete jõmpsikatega.

Lisa kommentaar

