Murilised tervisekontrollis

Muri ja Murilda käisid täna kliinikus. Mina olin ennast parajalt krussi närveerinud, sest Murildal on imelikud sümptomid olnud. Tema sabaalune kuni tagakäppadeni on jäänud karvadest üsna hõredaks ja lisaks tekkisid väikesed koorikud mõlemale põsele.
See(n) veel puudus, jõudsin ma sada korda õnnetult mõelda. Samas Muri on puhas mis puhas ja mu lamp ei näidanud nendel kohtadel midagi.
Murilda sabaalust olen pidanud puhastama, sest tal oli kõht pikalt lahti ja eks ta ennast lakkus sealt ise ka.
Igatahes seent ei tuvastatud, põskedel on ilmselt hoopis venna mänguhoos tehtud kriimud ja karvutute kohtade määrimiseks sain soovituse kasutada silmasalvi Fucithalmicut. Peaks paari päevaga aitama.
Murilda kaal oli täna juba 1 kilo ja Muril 1,1. Süüa kannan kõvasti ette ja selle üle on ainult rõõmus meel. Promaxit annan ka veel kõhule pai tegemiseks juurde. Tabletiravi ja silmaravi sai otsa, uue turjarohu saab panna nädala pärast ja siis veel vaktsineerimist oodata. Pean murilisi kiitma, nii head ravikassid on nad mul olnud. Tablette neelavad lausa rõõmuga, ei rapsi ega vingerda kumbki ühegi protseduuri peale.
Ja arst ütles Murildale, et rõõm on näha väikesest nahkiirest kassipoega sirgumas 🙂
Tasapisi võib juba koduotsimise peale mõelda.

Piltidel on sülehetked.
IMG_0655

IMG_0647

IMG_0589

IMG_0571

IMG_0584

One response

Lisa kommentaar

