Ood Vilbertile :)

Vilbertit hüütakse hoiukodus mitut moodi: Vilbert, Vilps, Vilpsu, Vilbik, Vilbu, Vilberg, Vilpsik, Vilbertus. Lisaks veel muidugi niisama väikeseks pätiks ja tiburulliks ja linnupojaks jne 🙂
Heal lapsel on mitu nime ja see käib täpselt Vilpsu kohta.

Olen mitu väikest susisejat mõnusaks kodukassiks kasvatanud, aga Vilberti muutumine on kuidagi eriti hinge pugenud. Viiese pesakonna kõige suuremakasvulise pojana oli ta hoiukodusse saabudes teistest sõjakam. Küll ta vehkis käpaga, puges kõige kaugematesse nurkadesse ja kähises kõige kahtlase peale. Iga kord sülle võttes varbakesed higistasid suurest hirmust ja teistest kauem läks aega, kuni Vilps lasi endale eest libisemata pai teha.
Kui sõbralik loom piilus Vilberti seest välja juba mõni aeg tagasi, siis see, mis hakkas toimuma kohe pärast Kesse ja Misse kojuminekut, on täiesti imeline.
Tähelepanu, sülle, pai! Isegi söögiaeg on muutunud kolmandajärguliseks, kui valida on pasteedi ja inimese vahel. Hommikustel kohtumistel on vaja mu jalgades siblimisega mind pikali joosta, et oma rõõmu näidata. Sülle võttes surub ta oma pea kõvasti vastu mu kätt või mu põske või nina ja niheleb end lähemale ja lähemale põue või kuskile kurgu alla. Kui ma kodus liigun, eelistab ta mõnikord mängimise asemel sammuda minu sammude vahel, ise pea kuklas mulle otsa vaadates. Varbad laiali sõtkumine toimub alatasa nii süles kui põrandal-diivanil pikutades.
Mingit tagaajamist temaga enam tegema ei pea. Kui tahan, võtan poole jooksu pealt Vilberti sülle ja ta väljendab jälle oma kõva nurruga, kui rõõmus ta selle üle on.
Vilpsik on praegu naljakas kombinatsioon kassipoja käitumisest ja suureks veninud kassi segust. Hingelt ja käitumiselt täiesti mürsik (kohe kukub vanuseks neli kuud), aga kui vahel koomiliselt vänderdavat liikumist tähele mitte panna, siis oleks nagu täiskasvanud kass rõõmsalt kodus ringi kappamas, sest kasvu poolest on ta tõesti oma vanusest pikalt ees.

„Kallis-kallis Vilbert, küll me leiame sulle maailma parima kodu“, sosistan ma igal õhtul ninapidi Vilberti kasukas, kui ta jälle sülle võtan ja ei raatsi siis tükk aega seda sooja nurruvat sõbrakest maha panna.
IMG_0423

IMG_0355

IMG_0319

Lisa kommentaar

