Hurraa Hessele, esimene nurr! :)

Kojusaamispostitustele lisaks on kõige paremad uudised esimese nurru teadaanded 🙂
Täna näitas pahura olekuga mõmmikulaadne kassipoeg Hesse oma peidus poolt. Tema on olnud teine undaja ja suurem susiseja Vilberti kõrval, aga tänaõhtusel süleseansil tuli kannapööre. Ma olen muidugi täiega kade, et see ei toimunud minu süles, vaid külla tulnud kassisõbra omas, aga vahet pole, nurr on nurr! 🙂 Tähtsale helile eelnes suur uudishimu kohalike kasside vastu, siis hakkasid ühtäkki käpad sõtkuma ja juba oligi nurr kohal.

Mina olen väike Hesse, kes sina oled?


Mina olen väike Hesse, kes sina oled?

Siin käib sõtkumine täies hoos

Siin käib sõtkumine täies hoos

Süles on hea

Süles on hea

Hesse sättis lõpuks end mõnusasti pehme teki sisse magama ja oli seda nägu, et pahurusest ei tea tema küll midagi.
Valged turrkarvad on näha

Valged turrkarvad on näha

Vilberti edusammuks julgen öelda, et neli korda, kui täna peadpidi puuri ronisin, ma enam käpaga ei saanud. Kõhisemisest pole pääsu, aga ju ma pole siis veel piisavalt usaldusväärne. Süles Vilbertile meeldib, tegelikult tervele viisikule. Väikese sügamise peale keeratakse end magama ja kinnihoidmist polegi vaja. Noh, Vilbertil veel natuke on 🙂

Alguses natuke vaatan ja kahtlen

Alguses natuke vaatan ja kahtlen

Olen hea unega

Olen hea unega

Tõrges ja armas

Tõrges ja armas

Natuke etteheidet?

Natuke etteheidet?

Laigukestega varbad

Laigukestega varbad

Lisa kommentaar

