22.02, koju jõudis Traks :)

Traks elab nüüd Soomes, koos viie “õe-vennaga”. Esimesed uudised on, et lükkab riiulitelt asju maha ja jookseb urisedes ringi, kuivatatud kala suus 🙂 Tema jaoks on alanud uus ja põnev elu – turvaline, vahvaid seiklusi ja hoolitsust täis. Minu kodu ja minu süda on natuke tühjad, aga selline see hoiukodude elu on, emotsioone skaala mõlemast otsast.
Viisin Traksi tema koju ise kohale ja nii on mul kindel tunne, et temaga eluga on kõik kõige paremas korras. Nägin oma silmaga, kuidas esimesed kõhina-minutid asendusid õhina-minutitega ja juba oligi kõik muu huvitavam kui see eelmise elu esindaja natuke kurvalt esikus seismas, käsi ukselingile vajutamist edasi lükkamas.
Aitäh veelkord Laura ja Jari ja Kattipuoti!
Traksi kojumineku postitusse jäävad mulle mälestuseks reisipildid, mis tehtud laeva kajutis.
DSC01014

DSC01007

DSC00996

One response

  1. Olen Traksi käpakäiku jälginud ja ka minulgi on natuke kurb tunne, ehkki vist ei peaks ju olema:) Kujutan siis hästi ette, mida veel hoiukodu tunneb! Aga tegelikult on ikka väga vahva, et üks lugu jälle ilusa lahenduse on saanud:)

Lisa kommentaar

