…mul on isehüppav händ

Traks muidugi kasvab, aga minu meelest on ta armsat väikest kasvu. Otsekui seda korvamaks  on ta endale hämmastava saba kasvatanud, see on muutunud imeilusaks kohevaks lehvikuks:Traksi kasukas on siidine ja läigib, veel kaunim saba hüpleb koos Traksiga ja ma ei saa parata, et kõrvus kummitab aina Jaak Joala häälega lauluviis :):

Olen väike linavästrik
Mul on isehüppav händ
Hüppetrikk on minu ässtrikk
Hüppan kaasa, kargab känd
Muudkui rända, pillu hända
Vabadust vaid ihkab vaist
Mul ei ole pudrumända
kassi ega kurja naist…

Traks on ilma Mjaukita jäädes muutunud palju memmekamaks, tuleb kaissu ja sülle ja muudkui niheleb jalus, kõrvulukustavalt nurrudes. Luurab ja varitseb:Ja sõtkub:

Lisa kommentaar

