Iga asi on mänguasi

Oh neid traksikuid, kõige paremas mängueas naasklid röövivad iga mu tähelepanuhetke või muidu… Fotoaparaat lohistatakse nöörimööda kindlamasse kohta, vildist susse murtakse raevukalt, on seal mu jalg sees või ei ole. Mänguks toodud väike pappkast peab vastu ühe ööpäeva. Krõbinakarbil on ikka parem, kui maha saab kukutatud. Korraks unustatud kreemipurgike on muidugi õigem veerema kui pall. Kui ma nende juures istun mõttega, et nunnutaks natuke, istuks karvakerad süles, siis võetakse hoopis suuremad tuurid üles. Ikka minu jalgade ümber karussellitades või seelikusaba hambusse. Aga vähemalt lähen ma hea tujuga tööle või magama, kassipojateraapia mõjub.

Tahtsin jäädvustada seda igapäevast hetke, kuidas sõber Traks mu õlal ennast sisse seadnud on, samal ajal kui mina liivakasti koristan. Kusjuures tavaliselt ta ei kõõlu niisama, vaid täiesti teadlikult sätib end mugavasse asendisse. Mõnikord valib seljalt laiema pinna ja tunnen, kuidas käpakesed muhviks keeratakse. Ma siis natuke küürutan ja kannatan, koristan aeglasemalt, et kassil ikka mõnus olla oleks 🙂 Triks ei ole selgaronija, aga selle eest on ta täielik kleepkass. Kui tahan uksest väljuda, siis tavaliselt viskan nt palli teises suunas ja Traks lidub kohe sellele järele. Triks aga eelistab tavaliselt mööda mu jalgu edasi silida, vaatab pea kuklas üles ja teeb oma naljakaid kutsungeid – ikka kjäähh ja mjäähh, nagu kajakapoeg. Siis ma pean ta veel üks kord sülle võtma ja ninad kokku panema.

Esimesel pildil ongi tabatud hetk, kus Traks tavapäraselt õlal peatub, jälgib, kas ma korralikult koristan  ja Triksil on taustal päikeselaigus oma sõna öelda.Aga muidu on nad lihtsalt imelised, kas pole 🙂

One response

Lisa kommentaar

