Veepritsiga kriimselg

Veepritsiga kriimselg – see olen mina. Väike Traks on maailma-avastamise hoos nii agar, et kui ta just ei maga, siis ründab ta ukse avamise peale välja ja lidub otse nii kaugele kui pääseb. Seega on meie kodus uus reegel: enne vannituppa sisenemist pihustada ukse vahelt paar sutsu vett. See hoiab traksid ohutus kauguses. Noh, mõnikord on Traks siiski väledam ja täna pidin peaaegu spagaati langema, kui poolde tuppa Traksile järele kaapisin ja talle peale viskusin, mäletamata kas rõduuks on lahti või mitte. Mõlemad jäime terveks.  Teine komme on tal igal võimalusel hüpata mulle seljale, sealt turjale ja õlale ja siis istuda pähe ja hakata seal soengut tegema. Ja hüpped ei ole ainult kummardava minu otsa, vaid piisab kui olen ainult veidike kaldu ja juba ta küünte abiga mul krabinal õlal ongi. Ai!

Triks on palju tagasihoidlikum, tema koerused jäävad Traksiga müramisse ja kui tal eriti suur hellusehoog minu vastu peale tuleb, siis ta hammustab mind õrnalt varbast. Nii, jälle peletasin ühe kodupakkuja eemale. Kes ikka varbahammustajaid tahab 🙂

ei olnud kerge tabada seda hetke 🙂

luurevalmis Traks

Traks saakloomaga

Väike mängupaus

mõnusa pehme käpaga

palun oma hiirt!

aappiii!

Lisa kommentaar

