Esimese Nurru Päev :)

Täna oli mul võimalus põnnidega pikemalt koos olla ja see sai vääriliselt tasutud. Hoides Triksi süles ja teda jätkuvalt paitades hakkasin ühtäkki nurrumist kuulma. Kuna Traks on puuris umbes meetri kaugusel ja vahel põriseb kõrvulukustavalt, siis ma ei olnud kohe kindel, kes on heli autor, aga kui käe all ka vaikset värinat tundsin, siis olin kindel, et pidupäev on käes 🙂

Nurrunägu peas 🙂

Nurr oli tasane ja vahepeal katkes, aga nurr on nurr ja minu rõõm on mäesuurune!

Kui nüüd saaks veel niikaugele, et see puhisemine ja undamine ära lõpeks, kui keegi puurisoleva Triksi poole vaatab, rääkimata käe sirutamisest. Praegu on kindel, et võõras inimene ei julgeks küll kätt justkui lõvikoopasse panna, kuigi mina võin kõrval vanduda, et ta ei löö ega hammusta. Aga  harjutame ka selles osas koduootel kassipojale vajalikku kombestikku hoolega.

Traksid olid täna terve päeva üheskoos ja lõpuks leidsin ma nad ühisest uinakust, suurem Triks väikest Traksi emalikult lakkumas ja toetamas. Võrratud traksid!

 

 

4 responses

Lisa kommentaar

