Jutukas ja julge

Mjauki aina üllatab mind. Või siis peaksin oma eelarvamustest loobuma. Olen lasknud Mjauki õhtuti tema buduaarist välja jalutama. Arvasin, et sealt ta tuleb, kõht vastu maad ja kui julgebki kaugemale minna, siis lidub esimese mööblitüki taha. Ta ju tänavakass, keda pidi nädalate kaupa jahtima ja kel tubasest elust tuttav ainult üks väike ruum. Aga ei, poole tunniga oli kassil saba püsti, kael õieli ja inspekteerimine tehtud!

Uudishimu on ikka võimas jõud ja seda tal jagub. Lisaks uudishimule on tal ka hele lauluhääl 🙂 Ei ole mul ükski hoiuline niimoodi varem jutustanud kõigis kassikeele variatsioonides. Viimaste päevadega on siristamist, kurritamist, piukse ja mjausid veidi vähemaks jäänud, aga ma ei teagi, kas rõõm vabamalt ringi möllata on nii suur, uued lõhnad ja pinnad nii huvitavad või lihtsalt komme selline, kuid Mjauki muudkui käib ja jutustab. Eks paistab, kas jääbki nii.

Päris hästi saab ta hakkama 2 kodukassiga. Liigselt ei tülita, mängule kutsub, aga kuna ei taheta, siis ajab oma asju edasi. Aina liikumises – lauale ja maha hopp, korra diivanile, siis jälle hiirega mängima. Ahhaa, kellegi varbad, patsutab käpaga. Nii, siin kellegi saba, läheb ja tutvustab ennast sellele.

Juba teisel õhtul oli suurem uudishimu rahuldatud, Mjauki tuli ise juurde ning silis vastu sääri või istus hoopis mulle jala peale, kui keset tuba seisin. Kui ma alguses mõtlesin, et äkki ma ei saa teda ööseks tagasi eraldada ilma suurema tagaajamiseta, siis sellega pole samuti mingit muret. Hüüan teda korraks ja juba ta jookseb mul järel.

Mulle meeldib, kui ta on oma suuremad ringkäigud ära teinud ja satun diivanil olema, siis ta tuleb ja häbenemata keerab ennast minu kõrvale nurruma, enne veel vastu kätt nühates. Aga seda juhtub ikka ainult siis, kui kõik mängud-möllud on natuke ära väsitanud.

Ma tean, et võõraid ta esialgu pelgab. Isegi kui mina olen teistmoodi riietega, siis läheb 10 sekundit enne, kui taas omaks võetakse, aga ma tean, et kui tulevasel kodul on vähegi kannatust, siis saab Mjaukist üks ütlemata vahva kaaslane ja sõber. Ootame Mjaukiga sellist kodupakkumist väga!

Täna sai Mjauki ka vaktsineeritud.

Siin ma olen!

Graatsilise kaelaga Mjauki

Peatun ainult korraks

Ilus kiisu 🙂

One response

Lisa kommentaar

